Categories

dijous, 17 de maig del 2018

MERCAT ICAPE


MERCAT ICAPE 16 DE MAIG

El mercat ha anat molt bé, els alumnes i les alumnes de quart han demostrat que el seu comportament pot ser excel·lent només s'ho han de proposar!!

La venda ha anat genial, han fet molta publicitat i han descobert altres punts de venda molt interessants, aquí us deix algunes fotografies i el que pensen els alumnes!

GRÀCIES A TOTS ELS PARES I MARES QUE ENS HAN AJUDAT!


















-"M'ha agradat molt el mercat, ha estat una experiència inoblidable"Davinia.)

-"M'ha agradat molt, anar amb els meus companys" (Carlos).

-"M'ha agradat donar publicitat" (Blai).

-"M'ha agradat vendre i comprar" Rafa)

-"M'ha agradat vendre i està amb els companys" (Ignasi)

-M'ha agradat molt hi havia moltes coses (Aitana b)

-Està amb les amigues i prendre un granissat (Lys)

-M'ha agradat vendré i poder destinar els doblers a una ONG (Lucía)

-M'ha agradat molt perquè em venut moltes coses (Alicia)

-Estic content d'haver-nos portat bé (Nahuel)

-He aprés a fer feina en grup (Andrés)

-Està amb els companys (Victòria)

-M'ha agradat molt ser caixera i guanyar doblers per una excursió (Cindy)

-M'ha agradat molt comprar coses per la meva família (Carlota)

-M'han agradat molt els altres prestatges i fer gols amb el peu" (LLuís)

-M'ha agradat molt vendre i comprar" (Diego)

2 comentaris: